zamknij

Biznes

13 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o biznesie w sieci

2017-03-28, Autor: ww

Na rybnickim kampusie odbyła się konferencja dla biznesu organizowana przez Izbę Gospodarki Cyfrowej. Tematyka dotyczyła obecnych trendów w Internecie, a w szczególności handlu, marketingu w sieci. Wynotowaliśmy dla Was 13 ważnych faktów i ciekawostek przytoczonych przez prelegentów środowej konferencji.

1. Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mobile Institute, e-Izba:

Reklama

- 49% użytkowników smartfonów deklaruje, że w ostatnich 6 miesiącach dokonało zakupu mobilnie.

2. Monika Wiśniowska, Marketing Manager, SARE S.A.:

- Wdrożenie komunikacji omnichannel pozwala zwiększyć sprzedaż o 75%.

3. Piotr Sysak – Sales Director SMS Api:

- Aż 25% konsumentów chce otrzymywać informacje o ofertach drogą sms-ową.

4. Kacper Gugała ORBA Sp. z o.o.:

- Już 10% polskich internautów dokonuje zakupów za granicą.

5. Mariusz Juszczyk,. Hostersi Sp. z o.o.:

- Netflix 95% ruchu swoich użytkowników opiera na „chmurze” Amazon Web Services.

6. Radosław Sobik - Certyfikowany Fotograf Google:

- Fotograficzne wizytówki firm są szczególnie pomocne firmom, które szukają pracowników i chcą zbudować swój pozytywny wizerunek.

7. Roman Grygierek, Prezes Zarządu INIS:

- W ostatnich trzech kwartałach 2016 roku wydatki firm na reklamę w Internecie wzrosły w porównaniu do roku 2015 o 17%.

8. Natalia Przydatek, Przelewy 24:

- 90% transakcji w polskich sklepach internetowych realizowanych jest przelewami „onlinowymi”.

9. Witold Chomiczewski, Pełnomocnik zarządu e-Izby ds. legislacji, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy:

- Zabezpieczenie prawne działalności sklepu internetowego to coś więcej niż „wyguglowanie” regulaminu sklepu. Właściciele sklepów powinni zwrócić też szczególną uwagę na kwestię praw autorskich.

10. Robert Duda, menedżer ds. rozwoju lokalnego e-Izby, Spozycjonowani.pl

- Coraz większy wpływ na pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google ma szybkość otwierania strony.

11. Łukasz Kuźnik, Dyrektor Działu Sprzedaży, TuPolska Sp. z o.o.:

- Wideo i reklama natywna – to obecnie najbardziej rozwijające się formy reklamy, także w lokalnych portalach internetowych

12. Bazyli Kowalski, Gravitec:

- Od 2 do 7% odwiedzających strony zgadza się na otrzymywanie powiadomień push.

13. Marcin Baczyński – 3S Data Center:

- Każda firma powinna być gotowa na tzw. godzinę zero i zadbać o swój Disaster Recovery Plan – czyli strategię zabezpieczenia danych.

Konferencja odbyła się w ramach projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa. Patronem medialnym wydarzenia był Rybnik.com.pl.

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.