zamknij

Wiadomości

3,7 mln złotych na utrzymanie zimowe miasta

Umownie sezon zimowy zaczyna się 1 grudnia a kończy 31 marca. Oznacza to, że każdego miesiąca miasto wydaje na zimowe utrzymanie miasta 927 574,53 zł.

Reklama

Jastrzębie-Zdrój podzielone jest na 17 kwartałów, o które dba dziewięć firm, wyłonionych w drodze przetargu.

Wykonawcy mają do dyspozycji sprzęt taki jak: ciągniki z pługami i rozrzutnikami, koparko-ładowarki, koparko – spycharki, ładowarki, mikrociągniki z pługami do odśnieżania chodników, pługo – piaskarko – solarki, pługo – solarki, samochody ciężarowe z pługami, samochody patrolowe, urządzenia do wytwarzania solanki na bazach oraz gotową solankę przechowywaną w specjalnych pojemnikach. Inny sprzęt, np. Multikar, Lublin, pick-up służą do utrzymania chodników, czy deptaków.

- Urząd Miasta utrzymuje tylko tereny przez siebie administrowane. Wyjątek stanowią drogi prywatne do osób niepełnosprawnych, które są odśnieżane na każdorazowe polecenie w czasie wystąpienia obfitych opadów śniegu – wyjaśnia Katarzyna Wołczańska, rzeczniczka prasowa Urzędu Miasta w Jastrzębiu-Zdroju.

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuJastrzebie.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy Waszym zdaniem GKS Jastrzębie powinno otrzymać wyższą dotację z Urzędu Miasta?




Oddanych głosów: 1448