zamknij

Wiadomości

Biuro obsługi dla klientów MZK częściowo czynne

2020-05-06, Autor: AB, materiały prasowe

Od środy 6 maja pasażerowie mogą załatwiać sprawy związane z komunikacją miejską nie tylko telefonicznie i za pośrednictwem sieci internetowej, ale również bezpośrednio, choć z licznymi ograniczeniami.

Reklama

- Na tym etapie nie możemy oczywiście mówić o kontakcie bezpośrednim jaki znamy z lutego czy początku marca, ale jest on w pewnym zakresie możliwy - informuje Rafał Jabłoński.

Po pierwsze, na spotkanie z pracownikiem MZK można umówić się telefonicznie. Wówczas wyjdzie on do klienta na korytarz przed BOK, gdzie przygotowano stanowisko umożliwiające wypisanie czy uzupełnienie dokumentów (wniosków, oświadczeń itp.). Znajduje się tutaj także płyn do dezynfekcji rąk. Zaleca się, aby każda osoba korzystająca z usług MZK w siedzibie związku, była zaopatrzona w rękawiczki i maseczkę ochronną. 

Drugą, nową formą dostępu do BOK jest kontakt za pośrednictwem skrzynki podawczej, która znajduje się przed wejściem do biura. Można do niej wrzucać wszelką korespondencję związaną z MZK. Skrzynka jest opróżniana kilka razy dziennie. Jeśli dokumentów jest więcej niż jeden, należy dostarczyć je w zamkniętych kopertach. Warto również podać numer telefonu kontaktowego.

Przedstawione powyżej zasady obowiązują do odwołania. O ewentualnych zmianach i kolejnym luzowaniu ograniczeń MZK będzie informować na bieżąco. 

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuJastrzebie.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy wprowadzenie programu 800+ zamiast 500+ jest dobrym pomysłem?






Oddanych głosów: 634