Szanowny Czytelniku!
Chcemy dostarczać Ci coraz lepsze materiały dziennikarskie i udoskonalać funkcje naszego serwisu. Do tego są nam potrzebne Twoje zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Dzięki nim możemy pozyskiwać środki na rozwój naszego portalu. Dlatego poniżej przedstawiamy Ci informacje dotyczące naszej polityki bezpieczeństwa i przysługujących ci praw:
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”).
Informujemy, iż: administratorem Twoich danych osobowych będzie TuPolska Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. 3 Maja 30, 44-200 Rybnik.
Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy za pomocą adresu e-mailowego: inspektor@tupolska.com.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Przedstawienia reklam dopasowanych to Twoich potrzeb oraz zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- Dopasowanie treści stron do twoich potrzeb oraz reklam - do czego jesteśmy uprawnieniu na podstawie udzielonej zgody- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO
- dokonywania analiz oraz badań statystycznych, które zapewnią bieżące udoskonalanie usług służących do dopasowania reklam oraz treści do Twoich potrzeb bądź zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie badań w celu ulepszenia oferowanych usług)
Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym na ich żądanie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom współpracującym- tj. podwykonawcom świadczącym na naszą rzecz usługi, w szczególności usługi informatyczne, prawne, inne usługi pomocnicze (na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. A w przypadku zbierania danych dla celów dokonywania analiz i badań statystycznych do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych (od 25 maja 2018), prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz. Brak podania danych uniemożliwi nam świadczenie usług.
Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie prowadzenia działań marketingowych oraz handlowych dopasowanych do Twoich potrzeb i zainteresowań.
W związku z powyższym prosimy o zaznaczenie pola: „zgadzam się”, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (w tym analizowanie oraz profilowanie w celach marketingowych) przez TuPolska Sp. z o.o. Dane osobowe zbierane są w ramach korzystania z usług, ze stron internetowych oraz zapisywanych w plikach cookies.
Zostałem/am zapoznany/a z pouczeniem dotyczącym z prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem
~ 2014-06-23 19:09:13
Szczera wypowiedź prezesa Baradzieja że po trzech miesiącach ceny biletów zostaną podniesione. Nie wiem czy uzasadniona, bo tłumaczenie że system będzie generować wyższe koszty, jest dobre dla mojego psa, on nie płaci za bilet. Ja się jednak zastanawiam czy tak naprawdę to są wyższe koszty, przecież druk i dystrybucja biletów papierowych będzie ograniczona, więc tu będą niższe koszty. Wyższe koszty przejazdu to mniej pasażerów, mniej pasażerów to mniej kursów i jeszcze wyższe ceny za przejazd. Degrengolada kwitnie.
~AleDom 2014-06-23 19:43:14
W Rybniku ceny na e-karcie są niższe i można na niej korzystać z promocji (np. "Przejazd następnym autobusem w ciągu 15 minut od zarejestrowania wyjścia w poprzednim autobusie, oba przejazdy w granicach Miasta Rybnika – bilet normalny i ulgowy. strefa 0" za 1 zł). Niech wzrastają ceny u kierowców i przy niezarejestrowaniu wyjścia (korzystając z e-karty) to ludzie będą mieli motywację do tego, żeby taką e-kartę nabyć. Ważne żeby były promocje i tanie przejazdy przy "odbijaniu" karty również przy wyjściu.
~SuperGitNick 2014-06-24 06:07:48
Wielka szkoda, że nie myśli się o integracji z innymi systemami(ZTZ, ŚKUP) lokalna karta jest tylko małą wygodą, bez większego zakresu działania jest tylko tyle warta co plastik z której ją wyprodukowano. Na promocję nie liczę, MZK zawaliło MObilet, który mógł być bardziej popularny, ale nie pomyślano o żadnych promocjach, tańszych biletach czy biletach okresowych i tu np. brawa za zapobiegliwość dla Wodzisławia, który ma w MObilecie obsługę okresowych i już widać w ich KM, że ten rodzaj biletu staje się bardzo popularny. Po prostu pomyślano o promocji tego. Poza tym zaczynamy gmeranie przy taryfach, w wykonaniu MZK nie wróży to nic dobrego(ostatnio gmerali przy E-3 i jak to się skończyło?) Daj nam boże cierpliwości i zdrowia!
~AleDom 2014-06-24 09:11:52
@SuperGitNick: MZK myśli o integracji: http://www.tujastrzebie.pl/wywiady,chcemy-byc-pionierem-w-zintegrowanej-komunikacji,wyw5-3470-350.html . Z tego co wiem moBILET w Wodzisławiu kosztuje tyle samo co bilet u kierowcy, prawda to? Jeżeli tak to Wodzisław dopiero zawalił moBILET. Ja osobiście nie ryzykowałbym kupienia okresówki przez ten system, bo telefon może się najzwyczajniej w świecie rozładować. Napisz jak się skończyło gmeranie przy E-3, bo nie wiem. Tym że na 131 są bilety tańsze niż w busiku? Że można tam jeździć na miesięcznym S2? Codziennie jeżdżę E-3 i 131 i jakoś bardzo nie narzekam.