zamknij

Sport i rekreacja

Mundial: Glik wygrał wizerunkowo

Kamil Glik wygrał na mundialu pod względem wizerunkowym. Nie jest obciążony negatywnymi wynikami kadry jak inni reprezentanci kraju.

Reklama

Według ekspertów Kamil Glik pod względem wizerunkowym zyskał po mundialu najwięcej. W pełnym wymiarze czasowym zagrał tylko w wygranym przez Polaków meczu z Japonią. Pokazał kadrze jak bardzo jest jej potrzebny i że polska defensywa bez obrońcy AS Monaco nie istnieje.

Jak czytamy na portalu wirtualnemedia.pl: "W przeciwieństwie do Lewandowskiego czy Grosickiego nikt nie zarzucał Kamilowi zbyt dużego zaangażowania w kampanie reklamowe. O markach, które go wspierają mówiono niemal wyłącznie w pozytywnym lub lekko żartobliwym tonie. Przypominam sobie tweet jednego z dziennikarzy, w którym deklarował, że jeśli Glik wyzdrowieje do pierwszego meczu kupi karton produktów Rexony. - mówi Piotr Glinkowski z Arskom Group."

Pomimo kontuzji ogólna wartość marketingowa Kamila poszła w górę. Obrońca nie jest w żaden sposób obciążony negatywnymi wynikami kadry, a jego ogólnospołeczna rozpoznawalność i powszechność odczucia, że jest to zawodnik o dużej wartości sportowej, mocno wzrosła.

Po odpadnięciu z Mistrzostw Świata w Rosji najbardziej wizerunkowo stracił Adam Nawałka. Najmniej – obok Glika – Łukasz FabiańskiJan Bednarek.

Kamil Glik po szybkim powrocie do zdrowia może być ciekawym ambasadorem dla firm, które chciałyby pozycjonować swój produkt wokół takich cech jak: trwałość, niezniszczalność, wola walki i charakter.

Oceń publikację: + 1 + 6 - 1 - 5

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.