zamknij

Biznes

Wiemy jak zwiększyć zyski Twojej firmy. Zacznij działać!

2017-09-18, Autor: Redakcja

Portale informacyjne grupy tuPolska odwiedza miesięcznie prawie pół miliona mieszkańców naszego regionu. Nasi doradcy pomogą ci wykorzystać ten zasięg do zwiększenia zysków Twojej firmy.

Reklama

Internet to obecnie najważniejsze i najskuteczniejsze narzędzie do pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży przez lokalne firmy. Dlaczego? Według raportu „Digital in 2016, We Are Social”, w 2016 roku w Polsce było około 25,7 mln aktywnych użytkowników i 17,6 mln używających Internetu mobilnego.

Porównując te dane do liczby ludności w Polsce, z Internetu aktywnie korzysta około 70 % Polaków.

Mało tego, aż 2/3 polskich użytkowników czyta prasę internetową, której ważną częścią są lokalne portale informacyjne.

Wzrost popularności serwisów internetowych pokazuje zasięg portali należących do grupy tuPolska. W sierpniu 2017 roku portale tuPolski łącznie odwiedziło ponad 440 000 unikalnych użytkowników:

Równie imponująco przedstawiają się statystyki wizyt w portalach tuPolski:

Portale tuPolski są silnie obecne w mediach społecznościowych. Łącznie strony portali na Facebooku obserwuje 53 500 fanów, a na Instagramie 2500:

Taki zasięg to doskonałe narzędzie dla lokalnych firm, by zwiększyć sprzedaż produktów i usług oraz pozyskać nowych klientów. Trzeba jednak wiedzieć, jak to zrobić. Z portali grupy tuPolska już dawno zniknęły uprzykrzające życie użytkownikom wyskakujące okienka reklamowe. A 1 września serwisy tuPolski pożegnały się z reklamami typu AdWords emitowanymi przez Googla.

- Czasy kiedy promocja firmy w Internecie sprowadzała się do emisji bannerów na popularnych stronach są już za nami. Dziś nie sprzedajemy klientom reklamy, ale doradzamy jak zwiększyć przychody. Skuteczna kampania oznacza wpierw poznanie potrzeb klienta i specyfikę jego produktów. W następnym kroku dobieramy skuteczne, „uszyte na miarę” klienta formy reklamy – stwierdza Łukasz Kuźnik – dyrektor Działu Sprzedaży Rybnik.com.pl.

Jak dodaje, świadomość lokalnych firm rośnie. Klienci coraz bardziej doceniają walory reklamy natywnej, czyli nienachalnej promocji produktów i usług, towarzyszącej ciekawym treściom redakcyjnym. - Szczególnie duży potencjał tkwi w materiałach wideo, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem internautów i dają możliwość lokowania produktu – mówi Łukasz Kuźnik.

Skontaktuj się z działem sprzedaży i marketingu Rybnik.com.pl i zacznij zarabiać>> 

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuJastrzebie.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Którędy powinna biec nitka kolei do Jastrzębia-Zdroju?




Oddanych głosów: 105