Rusza kampania „Wybieram Śląskie”. Znane osoby z regionu na czele z Adamem Małyszem zachęcają do odpoczynku w województwie śląskim.
W konferencji inaugurującej projekt, która odbywała się w Parku Śląskim, obok marszałka Jakuba Chełstowskiego wziął także udział Łukasz Golec.
- Naszym celem jest odbudowanie potencjału turystycznego regionu. Kampania #WybieramŚląskie ma pokazać, że wbrew krzywdzącym informacjom, które pojawiały się w niektórych mediach, województwo śląskie jest bezpieczne. Jesteśmy najbardziej przebadanym regionem w kraju pod względem covid-19.
Mamy świetnie przygotowane kurorty: Beskidy, Jura Krakowsko-Częstochowska, Śląsk Cieszyński, nieodkrytą w mojej ocenie krainę Górnej Odry i oczywiście centralną część województwa, w której znajduje się Szlak Zabytków Techniki, kulinarny Szlak Śląskie Smaki i powstający Szlak Paulinów. Tych lokalizacji, które warto odwiedzić jest bardzo dużo. Województwo śląskie jest piękne, różnorodne, a mieszkańcy gościnni. Wybierzcie Śląskie. Serdecznie zapraszam – przekonywał marszałek Jakub Chełstowski.
Marszałek Województwa Śląskiego - Jakub Chełstowski
Wśród bohaterów kampanii „Wybieram Śląskie” znaleźli się: Bracia Golec, Adam Małysz, Tomasz Rożek, Witold Bańka, Justyna Święty Ersetic, Remigiusz Rączka, zespół Carrantouhill, Krzysztof Wielicki, Beskidzka i Jurajska grupa GOPR oraz Ojcowie Paulini z Jasnej Góry.
Celem kampanii jest pokazanie bogactwa kulturowego, przyrodniczego i turystycznego województwa śląskiego i zachęcenie do spędzenia tegorocznego urlopu w naszym regionie.
- Czujemy się góralami, studiowaliśmy w Katowicach, całym sercem wspieramy tę akcję. Turystyka ucierpiała w trakcie pandemii, dlatego podejmujemy rękawicę i zachęcamy, by odwiedzić nasz region. Góry są piękne o każdej porze roku, mamy świetne jedzenie, piękne widoki i niepowtarzalny klimat – mówił Łukasz Golec.
Kampania obejmie promocję naszych marek: Beskidów, Śląska Cieszyńskiego, Jury Krakowsko-Częstochowskiej i Krainy Górnej Odry oraz szlaków turystycznych i kulturowych: Szlaku Zabytków Techniki, Szlaku Śląskie Smaki, Europejskiego Szlaku Paulinów.
Kampania jest częścią „Śląskiego pakietu dla turystyki”, który ma wesprzeć branże turystyczną w regionie. Wartość projektu to 3,5 mln zł. Pakiet zakłada nie tylko wsparcie finansowe, ale i promocję obiektów oraz atrakcji turystycznych znajdujących się na terenie województwa śląskiego. Celem jest przyciągnięcie turystów, odbudowanie rynku turystycznego i pokazanie, że Śląskie jest bezpieczne, atrakcyjne i urozmaicone geograficznie i kulturowo.
Wyłudzali dotacje unijne. Otrzymali ponad milion dofinansowania. Cztery osoby zatrzymane
10189Co dalej z rozbiórką "willi na dachu" przy ul. Północnej? To najnowsze informacje
9961Os. Staszica: ścieżki spacerowe już gotowe
9744Poznajecie ją? Nadal jest poszukiwana!
3834Wyłączenia prądu w Jastrzębiu. Trwają planowane przerwy w dostawie energii
3814Wyłudzali dotacje unijne. Otrzymali ponad milion dofinansowania. Cztery osoby zatrzymane
+28 / -0Kolej+: w Jastrzębiu powstanie stacja i dwa przystanki
+40 / -21Niecodzienne sceny podczas mszy rezurekcyjnej. Mężczyzna wszedł na ołtarz, szarpał się ze służbą
+19 / -3Pijany Ukrainiec prowadził mając 3 promile. Zatrzymał go policjant w czasie wolnym od służby
+9 / -1Kierował mając 4 promile! Mundurowych zawiadomił świadek
+8 / -0Poznajecie ją? Nadal jest poszukiwana!
2Pożar garażu przy Gagarina. Jedna osoba poszkodowana, ogromne straty
1Sprzedawał bilety, których nie miał. Oszukał na 6,5 tys. złotych, teraz trafił do więzienia
1Co dalej z rozbiórką "willi na dachu" przy ul. Północnej? To najnowsze informacje
1"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
1Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert