zamknij

Wiadomości

Jastrzębie chce być partnerem w biznesie

2011-12-03, Autor: pww
Urzędnicy otrzymali ponad milion złotych na realizację projektu „Jastrzębie-Zdrój – Twój partner w biznesie, promocja terenów inwestycyjnych Jastrzębia-Zdroju”, który będzie promował cztery tereny inwestycyjne należące do miasta.

Reklama

Zadaniem projektu jest zwiększenie ilości inwestycji na terenie Jastrzębia-Zdroju i poprawa rozpoznawalności oferty miasta dzięki działaniom z marketingu bezpośredniego. - W 2013 roku będziemy brali udział w największych imprezach targowo-wystawienniczych, czyli MIPIM CANNES we Francji, REAL VIENNA w Austrii i EXPO REAL Monachium w Niemczech. Udział w targach wiąże się z z przygotowaniem i wykonaniem materiałów informacyjno-promocyjnych – mówi Katarzyna Wołczańska, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Jastrzębiu-Zdroju.

Miasto promować będzie tereny inwestycyjne: KSSE Pole Bzie,  KSSE Pole Ruptawa, KSSE Pole Moszczenica i SRK Moszczenica.

 

Całkowity koszt projektu to 1 273 705,00 zł, a wartość dofinansowania wynosi 1 069 899,25 zł.

 

Przypomnijmy, to nie pierwszy biznesowy projekt realizowany przez miasto. W 2009 i 2010 r. realizowano „Zainwestuj w Jastrzębiu Zdroju” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zakładał on prowadzenie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych poprzez:

 

- sporządzenie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym: folderów gospodarczych, ulotek informacyjnych, prezentacji na płytach CD w językach: polskim, angielskim i niemieckim, plansz graficznych do zestawu wystawienniczego, gadżetów promocyjnych w postaci długopisów, kubków, smyczy itp.

 

Promocja oferty inwestycyjnej miasta odbywała się poprzez udostępnianie materiałów potencjalnym inwestorom oraz uczestnikom konferencji, szkoleń oraz spotkań organizowanych zarówno w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój, jak też podczas wyjazdów krajowych i zagranicznych;

 

- kolportaż materiałów promocyjnych do instytucji zajmujących się pozyskiwaniem inwestorów w skali województwa i kraju m.in. Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora. Przygotowane materiały były również przesyłane w celach informacyjnych do wydziałów ekonomiczno-handlowych ambasad miast partnerskich oraz związków i stowarzyszeń, których miasto jest członkiem.

 

Wówczas promowano trzy obszary znajdujące się na terenie Jastrzębia Zdroju, czyli Szyby III przy ul. Wodzisławskiej. Teren ten został sprzedany. KSSE Ruptawa wzdłuż ul. Żwirki i Wigury i KSSE Bzie wzdłuż ul. Świerczewskiego.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~stona 2011-12-03
    19:49:40

    0 0

    Piękna miniaturka, pokazuje bogactwo naszego regionu :D

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuJastrzebie.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy wprowadzenie programu 800+ zamiast 500+ jest dobrym pomysłem?






Oddanych głosów: 705