Śląski Fundusz Stypendialny przygotował dla wybitnie uzdolnionych studentów naszego województwa stypendia. Pieniądze mają otrzymać osoby, które mają w domu trudną sytuację ekonomiczną.
Śląski Fundusz Stypendialny im. Adama Graczyńskiego prowadzi do 10 października nabór wniosków w ramach XXXII edycji stypendiów dla wybitnie uzdolnionej młodzieży z województwa śląskiego.
Zgodnie z regulaminem ŚFS, o pomoc ze środków fundacji mogą ubiegać się wszyscy studenci studiów wyższych, którzy są zameldowani w naszym województwie i spełniają poniższe kryteria:
- w semestrze poprzedzającym stypendium osiągnęli średnią ocen minimum 4,5,
- udokumentują szczególnie trudną sytuację ekonomiczną (dochód na jednego członka rodziny nie może przekroczyć 870 zł brutto),
- nie ukończyli 24. roku życia.
Wniosek o stypendium dostępny jest na stronie www.sfs.katowice.pl
Wypełnione wnioski należy przesyłać do Fundacji na adres: Śląski Fundusz Stypendialny im. Adama Graczyńskiego, ul. Cicha 20, 40-116 Katowice.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
[AKTUALIZACJA] Akcja służb na Katowickiej. Mężczyzna chce skoczyć z dachu bloku
126506Przebudowa skrzyżowania. Będzie nowe rondo
34107[AKTUALIZACJA] Akcja służb na Katowickiej: mężczyznę udało się ściągnąć i zatrzymać
24983Ulice w Jastrzębiu zmieniają nazwy. Które?
14071Umowa podpisana. Będzie przebudowa ulicy Połomskiej
12295[AKTUALIZACJA] Mamy cząstkowe wyniki! Kto wygrywa w Jastrzębiu-Zdroju?
+72 / -34Przebudowa skrzyżowania. Będzie nowe rondo
+39 / -5Wyłudzali dotacje unijne. Otrzymali ponad milion dofinansowania. Cztery osoby zatrzymane
+32 / -0Oficjalnie: Michał Urgoł wygrywa wybory w Jastrzębiu-Zdroju!
+54 / -29[AKTUALIZACJA] Akcja służb na Katowickiej. Mężczyzna chce skoczyć z dachu bloku
+30 / -11Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert