zamknij

Wiadomości

Kontakt telefoniczny z przychodnią - nowe rozwiązania

2020-08-21, Autor: AB

Niejednokrotnie narzekacie na brak kontaktu z lekarzami. Jastrzębska przychodnia szuka rozwiązań, które ułatwią pacjentom kontakt z przychodnią.

Reklama

- W trosce o naszych pacjentów oraz w celu poprawy funkcjonowania Poradni Specjalistycznych Przyszpitalnych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju zostały wprowadzone zmiany organizacyjne - mówi Marcelina Kowalska, rzecznik prasowa jastrzębskiego szpitala.

Od 24.08.2020 r. pracownicy poradni będą pozostawali w pełnej dyspozycji do telefonicznej obsługi pacjentów w godzinach od 7:30 – 9:00.

- Oznacza to, że w tych godzinach pacjenci będą mogli się telefonicznie zarejestrować, potwierdzić lub odwołać wizytę, czy uzyskać inne niezbędne informacje - tłumaczy.

Aktualny wykaz numerów telefonów znajduje się na stronie internetowej szpitala w zakładce działalność, w sekcji Poradnie Specjalistyczne Przyszpitalne.

- Przy telefonowaniu do poradni bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Zapewniamy, że Personel stara się odpowiedzieć na wszystkie telefony i pytania - dodaje rzecznik prasowa.

Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 13

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert tuJastrzebie.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy wprowadzenie programu 800+ zamiast 500+ jest dobrym pomysłem?






Oddanych głosów: 706