Świąteczna muzyka, odpowiednia ekspozycja produktów na półce, rozpylany zapach cytrusów lub pierników, kolory tradycyjnie kojarzące się ze świętami to tylko przykłady świadomego oddziaływania na zmysły konsumentów. Do tego wielkie hasła reklamowe i kuszące, niecodziennie wysokie rabaty. Black Friday to okazja, czy chwyt marketingowy? Eksperci Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ostrzegają i uczulają konsumentów.
2023-11-24 09:00Parking przy Towarowej już otwarty. Jest miejsc na ponad 100 samochodów
21431Michał Urgoł już oficjalnie prezydentem. Emocje przy wyborze przewodniczącego Rady Miasta
8827KWK Borynia: śmiertelny wypadek, nie żyje 42-letni górnik
5828Wyłączenia prądu w Jastrzębiu. Sprawdźcie harmonogram
4305Inwestorzy z RPA w Jastrzębiu. Skupiają się na nowoczesnym przemyśle
4079Rowery nadal poszukiwane. Ktoś je ukradł
1Greckie truskawki zalały polski rynek. Jak jest na Śląsku i ile kosztują?
1Koleje Śląskie polecają się na kolejny długi weekend
0Rewolucja w kodeksie pracy niemal pewna. Dniówki krótsze o godzinę albo weekend już w czwartek
072-latek na rowerze z 2 promilami. Wysoki mandat za taką jazdę
0Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert