Świąteczna muzyka, odpowiednia ekspozycja produktów na półce, rozpylany zapach cytrusów lub pierników, kolory tradycyjnie kojarzące się ze świętami to tylko przykłady świadomego oddziaływania na zmysły konsumentów. Do tego wielkie hasła reklamowe i kuszące, niecodziennie wysokie rabaty. Black Friday to okazja, czy chwyt marketingowy? Eksperci Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ostrzegają i uczulają konsumentów.
2023-11-24 09:00W noc z soboty na niedzielę zmienimy czas na zimowy. Czy to będzie ostatnie przejście z czasu letniego? Dr Bartłomiej Gabryś z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przekonuje, że Europejczycy mają dość… kręcenia przy zegarach.
2018-10-27 12:05[AKTUALIZACJA] Akcja służb na Katowickiej. Mężczyzna chce skoczyć z dachu bloku
126557Przebudowa skrzyżowania. Będzie nowe rondo
34110[AKTUALIZACJA] Akcja służb na Katowickiej: mężczyznę udało się ściągnąć i zatrzymać
25009Ulice w Jastrzębiu zmieniają nazwy. Które?
14073Umowa podpisana. Będzie przebudowa ulicy Połomskiej
12320Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert