- Bezpośrednim celem projektu jest podniesienie poziomu inwestycji na terenie Jastrzębia-Zdroju, a także poprawa rozpoznawalności oferty inwestycyjnej miasta dzięki intensyfikacji działań z zakresu marketingu zewnętrznego – tłumaczy Katarzyna Wołczańska, rzeczniczka prasowa Urzędu Miasta w Jastrzębiu-Zdroju.
Barcelona to na razie ostatnie miejsce w którym prezentowane są nasze działki. W ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój – Twój partner w biznesie, promocja terenów inwestycyjnych Jastrzębia-Zdroju” urzędnicy byli już na MIPIM Cannes we Francji, EIRE w Mediolanie we Włoszech oraz na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji EXPO REAL 2013.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Jego całkowity koszt wynosi 1 273 705,00 zł, a wartość dofinansowania to 1 069 899,25 zł.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu tuJastrzebie.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera tuJastrzebie.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~SJZ 2013-10-25
13:11:35
Wszyscy urzędnicy tam jeżdżą popić i się pobawić!! przecież żadnego inwestora tam nie znajdą, to wczasy all exclusive za nasze pieniądze!